Бібліотека і школа - єдиний
механізм,діяльність якого
спрямована на виховання підростаючого покоління.
Реалізація цього завдання можлива тільки за умови тісної
співпраці бібліотеки з педагогічним колективом.
Спільні зусилля бібліотекаря з учителями-предметниками
є одним із необхідних чинників гармонійного,швидкого
та якісного надання необхідної інформації учням.
Шановні,вчителі!
Я,як шкільний бібліотекар,хочу і
надалі співпрацювати.
Ми з вами, як одне ціле,завжди поряд
вчитель,книга,бібліотекар.
Я бажаю вам на цій сторінці блогу
взяти для себе багато цікавого і корисного.
Зверніть увагу! Нова українська школа пропонує. Безкоштовно!
Перелік
підручників для 5
класу закладів
загальної середньої
освіти,яким надається гриф
«Рекомендовано
Міністерством освіти і науки України»,
що видаватимуться
за кошти державного бюджету у 2018 році
Актуальні проблеми становлення духовності учнів у сучасній школі,
формування їхньої
національної свідомості
Чим більше живеш
духовним життям,
тим менше залежиш
ти від долі, і навпаки.
Л. Толстой
Рекомендаційний список літератури
для вчителів, вихователів та батьків
Шановні колеги! Пропоную вам список літератури, який допоможе вам у роботі
по формуванню національної свідомості учнів.
Бабаніна І. Сімейне виховання як
гарант морального становлення особистості (досвід, пошуки, міркування) / І.
Бабаніна // Початкова школа. – 2013. – № 4. – С. 60-62.
Вахмяніна О. М. Формування
системи морально-естетичного виховання особистості / О. М. Вахмяніна // Виховна
робота в школі. – 2011. – № 6. – С. 2-10.
Виховні бесіди : 5-8
класи / упоряд Л. Шелестова, Ю. Царенко. – К.: Ред. загальнопед. газ., 2004. –
128 с. – (Бібліотека „Шкільного світу”).
Виховні години для сучасних
дітей : 5-6 класи / упоряд.: Л. Шелестова, Н. Чиренко. – К.: Шк. світ, 2008. –
128 с. – (Бібліотека „Шкільного світу”).
Волин О. В. Національне виховання – невід’ємна складова гармонійного розвитку
особистості / О. В. Волин // Виховна робота в школі. – 2012. – № 4. – С.
2-4.
Гавриш, Н. Національне
виховання учнівської молоді / Н. Гавриш, Г.Ситник; упоряд. Ж. М. Страшко. – К.:
Шк. світ, 2011. – 128 с. – (Бібліотека „Шкільного світу”).
Класному керівнику.
Виховні години : 5-7 класи / упоряд. Л.Шелестова, Н. Чиренко, Н. Чернякова. –
К.: Шк. світ, 2011. – 128 с. – (Бібліотека „Шкільного світу”).
Класному керівнику.
Виховні години : 8-9 класи / упоряд. Л.Шелестова, Н. Чиренко, Н. Чернякова. –
К.: Шк. світ, 2011. – 128 с. – (Бібліотека „Шкільного світу”)
Лісова О. Д. Інноваційні
підходи до розбудови виховної системи авторської школи М. П. Гузика – школи
духовності, інтелекту, здоров’я та радості / О. Д. Лісова // Виховна робота в
школі. – 2012. – № 9. – С. 15-23.
Сердюк, І. О. Концептуальна
модель виховної роботи „Я – людина, патріот, громадянин, гуманіст, сім’янин” /
І. О. Сердюк // Виховна робота в школі. – 2012. – № 11. – С. 13-18.
Технології виховання /
упоряд. Н. Мурашко. – К.: Шк. світ, 2011. – 128с. – (Бібліотека „Шкільного
світу”).
Ціннісне ставлення до
сім’ї, родини, людей : виховні заходи : 5-8 класи / упоряд. Л. Шелестова, Н.
Чиренко, Н. Чернякова. – К.: Шк. світ, 2012. – 128с. – (Бібліотека „Шкільного
світу”).
Ціннісне ставлення до
себе : виховні заходи : 5-8 класи / упоряд.
Л. Шелестова, Н. Чиренко, Н. Чернякова. – К.: Шк. світ, 2012. – 128 с. – (Бібліотека „Шкільного світу”).
Л. Шелестова, Н. Чиренко, Н. Чернякова. – К.: Шк. світ, 2012. – 128 с. – (Бібліотека „Шкільного світу”).
Цубенко, Л. А. Народна
педагогіка – важлива складова частина національного виховання : з досвіду
роботи педагогічного колективу /
Л. А. Губенко // Виховна робота в школі. – 2012. – № 4. – С. 5-7.
Л. А. Губенко // Виховна робота в школі. – 2012. – № 4. – С. 5-7.
Шановні вчителі! Готуючись до
педагогічної ради
"Використання новітніх
технологій у світлі ідей В.О.Сухомлинського",
раджу опрацювати нові матеріали
педагогічної періоди з теми:
1. Трансформація гуманістичних ідей Василя Сухомлинського в
освітньому просторі / Упоряд. Н.А. Калініченко. – Кіровоград: КОІППО імені
Василя Сухомлинського, 2013. – 210 с.
Видання містить узагальнення досвіду
роботи опорних шкіл Кіровоградщини з вивчення, поширення та використання
педагогічних ідей Василя Сухомлинського у життєдіяльності загальноосвітніх
навчальних закладів. Матеріали спрямовані на розвиток навчальних закладів
усіх типів як території творчості, оберегу духовності, джерела знань і добра,
школи успіху, радості, здоров’я та краси, на виховання у підростаючих поколінь
любові та відповідальності за свою малу батьківщину, за Україну. Для широкого загалу освітян, які
прагнуть розбудовувати національну школу. Джерело: http://koippo.in.ua/arhiv/druk/015.pdf
2. ПЄХОТА О.М. Впровадження спадщини В.О.Сухомлинського в сучасну
педагогічну освіту
Визначено головні ідеї, які розвинув Василь Олександрович у
своїх працях. Нагальною потребою є впровадження їх у сучасну педагогічну
освіту. В статті подано систему роботи Інституту педагогічної освіти по
впровадженню спадщини В. О. Сухомлинського в навчальний процес, науково-
дослідну та виховну роботу зі студентами.
3. Педагогічні ідеї В.О. Сухомлинського: практичне
впровадження викладання предметів природничо-математичного напряму. Метод.
посіб. / Упоряд. Л.Хлань, С. Литвин, Л. Ткаченко, Т. Ціперко. – Кіровоград:
Вид-во КОІППО імені Василя Сухомлинського, 2013. – 44 с.
Даний посібник передбачає ознайомлення з досвідом
методистів та вчителів природничо-математичного циклу області щодо творчого
використання спадщини В.О. Сухомлинського
Немає коментарів:
Дописати коментар